Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 28, 2012
Image Size
764 KB
Resolution
1200×1200
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,624
Favourites
73 (who?)
Comments
40
Downloads
8
×
Halloween pic by vehredt Halloween pic by vehredt
"Alexander wanted a scary wizard costume, but he forgot to check if it was a female version. It was."

Uploading it here as well for those that don't follow me on tumblr :v
Add a Comment:
 
:iconliuschamehorn:
LiuSchamehorn Featured By Owner May 9, 2014
Yep...I fucking love this. And...OMG ;_;
Reply
:iconcoweetie:
coweetie Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist Filmographer
naaaaughty alexander xDD
Reply
:iconiwannasetstuffonfire:
iwannasetstuffonfire Featured By Owner Nov 4, 2012  Hobbyist General Artist
*kisses Daniel*
Reply
:iconnessamorgoth:
NessaMorgoth Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Writer
UH Alexandah that costume is...unusual
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Nov 4, 2012
Aw come on, the colors are good for his wrinkles and match his hair and stuff
Reply
:iconlugia99:
Lugia99 Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist
Oh god, Alexander what are you wearing? XD
But i must confess that, it is scary
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
His outfit did the trick then!
Reply
:iconlugia99:
Lugia99 Featured By Owner Oct 31, 2012  Hobbyist
yep XD
Reply
:iconshadowwolfsera:
ShadowwolfSera Featured By Owner Oct 29, 2012
OMG! LOL! xD
Daniel looks great!
But Alexander... ehrm... maybe he should stay at home this halloween... but in other wise... he rly looks scary XDDDD
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
As he should, it's Halloween after all =w=
Reply
:iconhirdael:
Hirdael Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Writer
poor Alexander xDDDDDD
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
He'll get used to it >:3
Reply
:iconluigixpeach:
luigixpeach Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
WTF?!?!? ahahhahahahaha i love it xD
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
DFGsd thank you =w=
Reply
:iconluigixpeach:
luigixpeach Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
No problem ;D
Reply
:iconseraphically:
Seraphically Featured By Owner Oct 28, 2012
lmao WHAT HAVE YOU DONE
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
IT WASN'T ME! Probably Daniel's fault, sneaky Englishman
Reply
:iconseraphically:
Seraphically Featured By Owner Oct 30, 2012
The English are always to blame :plotting:
Reply
:iconghreyechos:
GhreyEchos Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
what has been seen...

it cannot be unseen... O_O
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
:meow:
Reply
:iconkaliedo-star:
Kaliedo-Star Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist General Artist
VAMPIRE DANIEL~! *snuggles Daniel forever* Pffff poor Xander XD
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
(don't worry, he secretly likes it :3)
Reply
:iconkaliedo-star:
Kaliedo-Star Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist General Artist
(Let us hope so ;3 lol)
Reply
:iconangelqueen13:
AngelQueen13 Featured By Owner Oct 28, 2012  Student Digital Artist
omg. This is so funny! I love it!!:XD:
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
Thank you <3
Reply
:iconkaterinathestorm:
KaterinaTheStorm Featured By Owner Oct 28, 2012  Student General Artist
It is a scary wizard costume. But in a different way
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
Hahahah scary indeed ;D
Reply
:iconask--daniel:
Ask--Daniel Featured By Owner Oct 28, 2012
(*Epic inhale*
*Dies*.)
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
Noo nonon don't die D: Wait till he bends over at least :<
Reply
:iconask--daniel:
Ask--Daniel Featured By Owner Nov 2, 2012
(X,D~)
Reply
:iconginhans:
GinHans Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I can't... I just can't... AHAHAHAHAHA Alexander, what are you wearing?! X
I love it! Once in a while, Daniel is not the one dressed as a woman xD
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
That was my point too, not to make Danny a complete sissy for once and dress him like a vampire =w=
Reply
:iconbattiestwriter99:
Battiestwriter99 Featured By Owner Oct 28, 2012  Student Writer
"And from that day on, Daniel touched himself to the image of Alexander wearing women's clothing. He was never the same again."
:iconheplz:
THIS IS BRILLIANT. I was not expecting this at all. It is perfection LOL I also like the fact that Alexander does not have big enough man-boobs to fill the top. And the fact that Daniel looks pretty damn attractive as a vampire :'D Marvelous, my dear! Absolutely marvelous~~!
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
Awh thank you =w= I wanted Danny to be a vampire because... Well, ususally I suppose people would dress Alexander up like one and Daniel like a kitty or something, so I wanted to change it.
And don't worry, Xander's wrinkled skin will surely fill the top yes :3
Reply
:iconbattiestwriter99:
Battiestwriter99 Featured By Owner Nov 2, 2012  Student Writer
You're very welcome, my dear~ I like the "switched roles" There needs to more of it. Alexander is just a cranky old man who needs his Daniel to be Maniel at times *shot* LMAO Fill that shirt with yo' wrinkles, old man! -sorry for the late reply btw. no power thanks to Hurricane Sandy LOL-
Reply
:iconorionali:
Orionali Featured By Owner Oct 28, 2012  Student General Artist
And I died. From lolz. What was seen, cannot be unseen.
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
Care for a sip of Amnesia Potion?
Reply
:icondisturbingmachine:
DisturbingMachine Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist General Artist
I'm dying xD LMFAO I LOVE IT ALEXANDER LOOKS HOT!
Reply
:iconvehredt:
vehredt Featured By Owner Oct 30, 2012
He's always hot, regardless of what he's wearing. =w=
Reply
:icondisturbingmachine:
DisturbingMachine Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist General Artist
Yes
Reply
Add a Comment: